Velkommen til Kundesenteret

Entras kundesenter tar i mot alle henvendelser og fungerer som et samlet kontaktpunkt. Ved å kontakte oss kan du være sikker på at vi gjør det som skal til for at du får svar på en forespørsel eller løst et problem.

Kundesenteret jobber tett med de ulike driftsteamene og koordinerer riktige personer til oppdragene. Du vil få fortløpende tilbakemeldinger og en bekreftelse når saken er avsluttet. 


Kontakt oss på

800 ENTRA (800 36872)
service@​entra.no


eller bruk kontaktskjemaet under

Kontaktskjema

Fyll ut skjemaet, så kontakter vi deg.

Takk for henvendelsen!

Vi kontakter deg så snart som mulig.

Tilbake til skjema

Slik drifter vi våre bygg

Entra har målsetning å være best på kundeopplevd kvalitet. Vi skal være tett på våre kunder i hverdagen, og sørge for effektiv, forutsigbar og miljøriktig drift av våre eiendommer.

Les om grønne fordelsavtaler

Entra drifter alle eiendommene med egne medarbeidere. Eiendomsteam bestående av eiendomssjef, teknisk sjef og driftsansvarlig, skal sammen med deg sørge for at dere som kunde får en god og effektiv hverdag. Eiendomsteamene har ansvar for drift av fellesarealer, uteområder, vedlikehold av bygningsmassen og kontraktsmessige forhold.

Gjennom høy fagkompetanse og tilstedeværelse sørger våre driftsansvarlige for at byggene fungerer optimalt.

Les om HMS i Entra

Lukk

Covid-19

Helse og sikkerhet har høyeste prioritet for Entra, og vi vil bidra til å forhindre spredning av koronaviruset. Vi følger daglig myndighetenes anbefalinger, og vurderer fortløpende tiltak.

En av våre viktigste oppgaver er at våre leietakere føler seg trygge hos oss.

Entra har iverksatt en egen beredskapsplan med rutiner for å ivareta hensynet til mennesker og helse, og samtidig sikre fortsatt drift for våre leietakere i denne situasjonen.

Vi er fullt operative og de fleste av våre ansatte jobber fra hjemmekontor. Vi benytter teknologiske løsninger for en god, effektiv og hyggelig arbeidsdag. Vi har driftspersonell tilgjengelig i vaktordning, og de tar godt vare på byggene våre.

Enkelte av våre leietakere befinner seg i en vanskelig situasjon, og vi er i dialog med hver enkelt om hvordan vi kan bistå dem på individuell basis.

Entra har tre pågående utviklingsprosjekter, og vi forventer å se noen forsinkelser i gjennomføringen av disse prosjektene på grunn av forsinkelser i forsyningskjeden.

Vi etterstreber “business as usual” og pågående og nye oppgaver blir håndtert effektivt, basert på retningslinjer fra regjeringen.

Vi er i tett dialog med våre leietakere og betjener vårt kundesenter på vanlig måte. Vi oppfordrer alle våre leietakere til å følge Folkehelseinstituttets (FHI) og Utenriksdepartementets (UD) risikovurderinger, anbefalinger og reiseråd når det gjelder koronaviruset.

For allmenn informasjon om covid-19, se: https://helsenorge.no/koronavirus

Ta vare på hverandre.!
Hilsen oss i Entra